/
Kitnjast spoj vinarstva i sveta visoke mode
Modni dizajner Kristijan Lakroa napravio je etiketu za jubilarnu seriju rozea provansalske kuće Chateau Sainte Roseline
TAGOVI: takmičenje

Čuveni modni dizajner Kristijan Lakroa, rođen u Provansi, okušao se i u dizajnu etiketa za vino. Modni mag koji je najpoznatiji po svojim raskošnim porozišnim kostimima napravio je etiketu za jubilarnu seriju rozea kuće Chateau Sainte Roseline. Boca vina po imenu Lampe de Meduse ukrašena je elegantnom etiketom sa motivom čipke, odlično uklopljenom sa rafiniranim oblikom boce, karakterističnim i za provansalsko vinsko podneblje i za ovu kuću.
- Naša boca, koja je patentirana 1949. godine, predstavlja osnov naše "genetike" - govori Oreli Bertan, vlasnik kuće koja poseduje 110 hektara vinograda u Provansi.
- Za dizajn etikete tražili smo nekoga sa juga, ko je veoma poznat u svetu - rekao je Bertan.
Lakroa, naravno, nije izneverio: stvorio je kitnjasti print koji se ne lepi poput etikete, već je odštampan direktno na boci.
- Ovaj dizajn je oda ženstvenosti i čistoći, koji se odlično uklapa sa bojom i prozirnošću našeg vina - kaže Betan.
Vino sa ovim printom prodaće se u samo 30.000 boca. Cena je veoma umerena jer cilj ove jubilarne serije nije da se na njoj zaradi novac kapitalizovanjem imena slavnog dizajnera, već da se poveća interesovanje za ovu provansalsku vinsku kuću: svega 16.9 evra za bocu od 750 ml.
Ovo jubilarno vino trebalo je da bude lansirano još u martu, ali je pandemija virusa korona pokvarila planove vinarima i trgovcima.
- Veoma je iritantno gledati ovo lepo vreme. Prodali bismo puno vina - vajka se Bertan za francuski onlajn magazin Vitisphere.

- Naša boca, koja je patentirana 1949. godine, predstavlja osnov naše "genetike" - govori Oreli Bertan, vlasnik kuće koja poseduje 110 hektara vinograda u Provansi.
- Za dizajn etikete tražili smo nekoga sa juga, ko je veoma poznat u svetu - rekao je Bertan.
Lakroa, naravno, nije izneverio: stvorio je kitnjasti print koji se ne lepi poput etikete, već je odštampan direktno na boci.
- Ovaj dizajn je oda ženstvenosti i čistoći, koji se odlično uklapa sa bojom i prozirnošću našeg vina - kaže Betan.
Vino sa ovim printom prodaće se u samo 30.000 boca. Cena je veoma umerena jer cilj ove jubilarne serije nije da se na njoj zaradi novac kapitalizovanjem imena slavnog dizajnera, već da se poveća interesovanje za ovu provansalsku vinsku kuću: svega 16.9 evra za bocu od 750 ml.
Ovo jubilarno vino trebalo je da bude lansirano još u martu, ali je pandemija virusa korona pokvarila planove vinarima i trgovcima.
- Veoma je iritantno gledati ovo lepo vreme. Prodali bismo puno vina - vajka se Bertan za francuski onlajn magazin Vitisphere.

TAGOVI: takmičenje
Vino & Fino je magazin koji se bavi vinom, vinskom i gastronomskom kulturom u Srbiji i regionu. Postoji od 2011. godine, štampa se u 11 000 primeraka i distribuira besplatno restoranima, vinotekama, hotelima, kafićima i vinarima u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, menadžerima i direktorima većih kompanija, kao i ljubiteljima vina i finih stvari. Magazin okuplja vinske stručnjake iz Srbije i regiona, uz značajnu saradnju sa nekim od najvećih svetskih imena iz oblasti vinske kulture i gastronomije.
🡅
.webp)
(2).webp)







