Brus Vilis zaštitno lice brenda Hell Energy

Reklamna kampanja startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta u kojima je Hell Energy prisutan, među kojima je i Srbija

TAGOVI: restoran
brus vilis zaštitno lice brenda hell energy

Brend energetskih pića Hell Energy postao je prvi brend iz našeg okruženja čije je zaštitno lice holivudska zvezda Brus Vilis! Reklamna kampanja startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta u kojima je Hell Energy prisutan, među kojima je i Srbija.

- Hell Energy predstavlja dinamičnu energiju, snagu i kvalitet. Potrebna nam je bila ličnost koja predstavlja oličenje ovih vrednosti. Razmišljali smo o nekoliko različitih imena i izabrali Brusa Vilisa, jer je on poznat širom sveta, a njegovo ime se povezuje sa vrhunskim kvalitetom - izjavio je Peter Pantl, direktor marketinga Hell Energy.

- Kampanja čije je zaštitno lice ova velika zvezda istovremeno startuje u 50 zemalja u kojima se naš brend prodaje, koristeći se mogućnostima koje pružaju savremeni kanali komunikacije, posebno društveni mediji. Osim toga, potrošači će lik Brusa Vilisa moći da povežu sa našim brendom i na mestu prodaje jer će se naći i na posterima i drugim našim prodajnim reklamnim materijalima - dodao je Pantl.

Osnovna ideja za reklamni spot, u kome centralno mesto imaju sam brend i zvezda, potekla je od proizvođača. Spot napušta ranije stereotipne elemente u reklamama za energetska pića, kao što su automobili, brzina ili ljudi koji se zabavljaju. Posle brojnih konsultacija i priprema, spot je snimljen u Njujorku početkom 2018. godine. Reklamni spot sa Brusom Vilisom počeo je sa emitovanjem 2. aprila i na TV kanalima u Srbiji.

Reklamni spot možete pogledati na ovoj internet adresi: http://hellenergy.com/bw_tvc_srb/

Hell Energy, mađarski brend energetskih pića, prisutan je u više od 50 zemalja širom sveta i proizvodi 4,5 miliona konzervi bezalkoholnih pića dnevno u sopstvenoj fabrici u mestu Sikso
TAGOVI: restoran
Vino & Fino je magazin koji se bavi vinom, vinskom i gastronomskom kulturom u Srbiji i regionu. Postoji od 2011. godine, štampa se u 11 000 primeraka i distribuira besplatno restoranima, vinotekama, hotelima, kafićima i vinarima u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, menadžerima i direktorima većih kompanija, kao i ljubiteljima vina i finih stvari. Magazin okuplja vinske stručnjake iz Srbije i regiona, uz značajnu saradnju sa nekim od najvećih svetskih imena iz oblasti vinske kulture i gastronomije.
🡅
×